Nykyään bloggaaminen on in. Ja vloggaaminen vielä inimpi, mutta siihen en pysty. Mä oon jo pitkään miettinyt, että pitäiskö alkaa pitää blogia, se vois olla kivaa. Mulla on niin paljon ajatuksia, jotka haluaisin kirjottaa jonnekin, ja niin paljon kuvia että hävettäis jakaa niitä kaikkia somessa. "Pidä päiväkirjaa" kuulen tuntemattoman äänen sanovan. Mut mä en oo koskaan osannut pitää päiväkirjaa, se tuntuu jotenkin tyhmältä. Mulla ei oo aikaa kirjottaa mun elämää vihkoon, jota vain mä itse luen. Ja täähän on nyt mun päiväkirja; julkinen sellainen.

Tää on itse asiassa jo mun toinen blogi. Sen ensimmäisen tein 2012 jouluna, siihen ehti tulla kolme postausta, kunnes jokin meni vikaan enkä enää pystynyt laittaa kuvia sinne. Siihen loppui mun bloggaaminen siltä erää. Nyt kokeilin bloggaamista Vuodatuksen kautta, toivottavasti tää toimii paremmin. Parempi olis, koska oon hionut tota ulkoasua nyt kolme päivää, enkä vieläkään oo ihan sataprosenttisen tyytyväinen.

Mä olen siis ihminen, joka ajattelee paljon. Tänne blogiin tulee niitä ajatuksia ja toivon, että joku jaksaa lukea niitä ja saa itselleenkin ajattelun aihetta. Myös kuvia on luvassa, ei minusta vaan elämästäni ja kaikesta mitä nyt vain ehdin kuvata. (En ole valokuvaaja).

Mun blogi on nyt virallisesti avattu. *leikkaa silkkinauhan poikki hopeasaksilla*