- Onko sulla mitään uuden vuoden lupauksia?

- Itse asiassa on. Mä lupaan:

1. Olla avoimempi.

2. Murehtia vähemmän.

3. Blogata enemmän.

Näin tuli eilen illalla luvattua. Aion parhaani mukaan myös toteuttaa näitä lupauksia, vaikka se saattaa välillä olla hankalaa. Onneksi lukuloma alkaa kuukauden päästä. Silloin luultavasti ehdin kunnolla panostaa mm. bloggaamiseen, sillä pitäähän lukemisen lomassa tehdä muutakin. Toivottavasti ehdin myös tanssia paljon, sillä mulla on kauhea ikävä lavoille (en ole ollut tansseissa puoleen vuoteen!!).

Olin yöllä jokirannassa katsomassa kaupungin ilotulitusta. Täytyy myöntää, että mua pelotti, kun jotkut ampu niitä raketteja ihan siinä joen penkalla. Ja joistakin kuulu niin kova pamaus, että se tuntui sydänalassa asti. Kysyinkin leikilläni kaverilta, että missä ne mun nitrot on. Ilotulitus oli hieno, mutta sen jälkeen oli kyllä helpottavaa päästä kahvilan lämpöön. Se paikka on tosi kodikas (se on ihan kuin mun tuleva koti) ja viimeisetkin jännitykset karisi, kun bändi alkoi soittaa vuoden 2015 hittejä. Intouduttiin jopa tanssimaan (lue: heilumaan paikallamme siinä sohvalla). Tuntui, ja tuntuu vieläkin, niin hassulta, että yhtäkkiä onkin vuosi 2016. Kirjoitan varmaan vielä seuraavan kuukauden ajan kaikkiin papereihin 2015.

Tarot-kortit ennusti mulle paljon rahan tuloa ja menoa. Saa sitten nähdä millaiseen vararikkoon päädyn vuoden aikana. Myös tinaan muodostui paljon röpelöä, eli raha on selvästi ensi - ei vaan tämän! - vuoden teema. Yksi tinamöhkäle jäi kalvamaan mun mieltä. Siinä ei ole röpelöä, vaan se on ihan selvä mikrofoni. Ehkä päädynkin peeaana luotsaamaan karaokeiltoja, tai alan kiertää sukujuhlissa laulamassa. Vuosi on yllätyksiä täynnä.

20160101_163200-2.jpg

Hyvää vuotta 2016!